Veel gestelde vragen

veel gestelde vragenAlle veel gestelde vragen van onze klanten vindt je op deze pagina. We hebben alle producten op onze website voorzien van duidelijke productomschrijvingen en foto’s, zodat je een goed beeld van elke product krijgt, de kosten van leveren, actuele voorraad status en veel meer:

  • Alle afmetingen die worden genoemd zijn in millimeter tenzij anders vermeld
  • Is een product werkend, is het product bewerkt, verkrijgbaar in meerdere variaties, waarvoor wordt een product gebruikt?
  • Wat is de voorraad of de levertijd? Zijn er meerdere lengtes? Welke producten kan ik hierbij kopen?

Daarnaast vindt je actuele informatie op onze Blog posts, Facebookpagina. We hebben recentelijk blogs geplaatst over:

Recentelijk hebben we met betrekking tot AVG, de nieuwe privacywet,  twee pagina’s geplaatst over hoe we met jouw gegevens omgaan: Privacy Statement en Cookie Verklaring.

Deze pagina met veel gestelde vragen wordt regelmatig bijgewerkt, de laatste keer dat dit gebeurde was op 05-06-2018. Als je naar aanleiding van onderstaande veel gesteld vragen en antwoorden nog vragen hebt, laat het ons dan weten!

Veel gestelde vragen

Ik kan het product wat ik zoek niet vinden op de website?

Zoek je een product wat je niet kan vinden op de website?

  • Probeer je zoekterm zo beknopt mogelijk te formuleren.
  • Vul deze zoekterm in het zoekveld boven in en klik op het zoekpictogram.

Komt je er niet uit? Laat het ons weten via de contactpagina of bel ons op 0511-541440.

Welke kwaliteit materialen word er geleverd?

Alle materialen die we via onze website aanbieden zijn eerste keus materialen van hoge kwaliteit. Wij bieden onze klanten de kwaliteit materiaal tegen een scherpe prijs.

Kan ik de materialen zelf ook komen ophalen?

Het is uiteraard mogelijk om de materialen zelf op te halen, tenzij deze op voorraad zijn. Op de website vindt je per product/materiaal een indicatie van de voorraad. Deze voorraad wordt een keer per kwartier bijgewerkt, zodat je altijd een actuele voorraad ziet.

Onze openingstijden vindt je in onze Blogpost “Wanneer zijn wij open/gesloten? Openingstijden

Bezorgen / verzendkosten

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Heb je voor bezorgen (transport) gekozen? We nemen contact met je op wanneer je bestelling compleet is.

Wat is de levertijd van de bestelling die ik geplaatst heb?

De levertijd van je bestelling is afhankelijk van een aantal factoren

  • Is het product leverbaar uit voorraad?
  • Woon je in het bezorggebied van 75 km?

Is het product leverbaar uit voorraad?
Per product geven we aan hoeveel stuks er nog op voorraad zijn. Is je bestelling groter dan de voorraad die op de website vermeld staat? Of wordt er aangegeven “Beschikbaar op Nabestelling”? Dan kan het maximaal drie werkdagen duren voordat we de artikelen binnen hebben. We moeten in dat geval een bestelling bij onze leverancier doen. We houden je altijd op de hoogte van de status van je bestelling.

Woon je in het bezorggebied van 75 km?
Wanneer je in het bezorggebied van 75 km woont, dan leveren wij de producten zelf. Als je buiten dit bezorggebied woont, dan kan de levertijd oplopen tot anderhalve week in verband met vaste afhaaldagen van onze transporteur. Meer informatie of bezorgkosten vindt je op onze Blogpost “Verzendkosten, wat kost het als ik materiaal laat bezorgen?“.

Wat zijn de verzendkosten van de materialen die ik wil bestellen?

De verzendkosten van je bestelling zijn afhankelijk van een aantal factoren:

  • Totaalprijs van je bestelling
  • Grootte van je pakket
  • Soort materiaal
  • Afstand naar het leveradres
  • De kosten van je totale bestelling.

Kies bij het afrekenen van je online bestelling voor de optie Transport. Vul je postcode in en de verzendkosten worden automatisch berekend.  Wordt jouw postcode niet herkend? Controleer je postcode en geeft het aan in je bestelling. We leveren alleen in Nederland. In onze Blogpost “Verzendkosten, wat kost het als ik materiaal laat bezorgen?” vindt je meer informatie over de verzendkosten.

Hoe worden de bezorgde materialen gelost?

Hoe je product worden gelost is afhankelijk van het type product wat je bij ons hebt besteld. In de meeste gevallen worden de materialen direct naast de bus gelost met behulp van een laadkraan. Geef het in je bestelling aan als je specifieke wensen of vragen hebt.