menu

Veelgestelde vragen

De meeste gestelde vragen en onze antwoorden hierop vindt u op deze pagina. 

  1. Hoe kan ik contact opnemen?
  2. Hoe kan ik bestellen?
  3. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  4. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  5. Kan ik mijn product ruilen/retourneren?
  6. Kan ik ook materialen huren?
  7. Waarom wordt er statiegeld berekend?
  8. Het ingevulde e-mailadres bestaat al
  9. Ik ben mijn wachtwoord vergeten
  10. Ik wil geen "Uw winkelwagen bevat nog artikelen" mailtjes meer ontvangen
  11. Hoe kan ik mij in-/uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Hoe kan ik contact opnemen?
Hoe kan ik bestellen?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is bij ons mogelijk te betalen met:

  • iDeal
  • Pinpas
  • Contant
  • Via een overboeking
  • ApplePay
  • Creditcard Visa, Mastercard, Maestro en American Express (alleen online)

Klik hier voor meer informatie over betalen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Dit is afhankelijk van een aantal factoren:

Kan ik mijn product ruilen/retourneren?
Onder bepaalde voorwaarden is dit mogelijk. Kijk voor meer informatie op onze pagina ruilen en retouren.
Kan ik ook materialen huren?

Ja, dit is mogelijk! Op onze verhuurpagina vindt u een overzicht van de producten die we verhuren.

Ga naar onze verhuurpagina of stuur een e-mail ons en informeer naar de mogelijkheden.

Waarom wordt er statiegeld berekend?

Wanneer u een grotere hoeveelheid zakgoed, gips of kalkzandsteen besteld of bijvoorbeeld een bigbag, dan zit hier standaard een pallet onder. Voor deze pallets rekenen we statiegeld, omdat deze pallets die waarde hebben. U kunt dit als een borg zien, als u de pallet (onbeschadigd) bij ons inlevert krijgt u het statiegeld van ons retour.

  • Euro pallet: € 30,-
  • Gips pallet: € 45,-
  • Kalkzandsteen pallet € 40,-
Het ingevulde e-mailadres bestaat al

Krijgt u tijdens het doen van uw bestelling onderstaande foutmelding:

Vul alle vereiste velden naar juistheid in
Het ingevulde e-mailadres bestaat al, kies een ander e-mailadres, of kies voor Ja, ik heb een account.
Daar kun je ook opnieuw uw wachtwoord aanvragen

Volg dan de stappen wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Deze stappen volgt u wanneer u uw wachtwoord vergeten bent of u de melding krijgt dat u al een account hebt:

Stap 1

.
 

Stap 2

  • Open uw e-mail inbox en open het bericht “Nieuwe wachtwoordaanvraag”.
  • Klik op de link in de e-mail.
  • Vul tweemaal uw wachtwoord in.
  • Klik op “Opslaan”.

 

Stap 3

  • U krijgt de melding "Voltooid!"
  • Vul uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op “Login”.

 

Ik wil geen "Uw winkelwagen bevat nog artikelen" mailtjes meer ontvangen

Als extra service krijgt u van ons een mailtje wanneer er nog producten in uw winkelwagen staan. Zodat u indien gewenst uw bestelling kan afronden. Wilt u deze e-mails niet meer ontvangen?

  • Login op het portaal
  • Ga naar "Wijzig gegevens"
  • Scroll naar beneden en selecteer het vinkje voor "winkelwagen herinnering mail uitschakelen"
Hoe kan ik mij in-/uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Inschrijven met een account

  • Login en ga naar wijzig gegevens
  • Scroll naar beneden en vink het vinkje voor " Aanmelden voor de nieuwsbrief" aan en klik op "Opslaan"
  • U bent nu aangemeld voor de nieuwsbrief en zult de volgende nieuwsbrief ontvangen.

Inschrijven zonder een account

Uitschrijven

www.hominco.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.hominco.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren